SnowRunner - 2-Year Anniversary Edition
SnowRunner ile, tüm zamanların en gelişmiş arazi simülasyonunda en zorlu çevresel koşulların üstesinden geleceğin güçlü araçların sürücü koltuğuna geçeceksin. Ford, Chevrolet ve Freightliner gibi markalardan 60'tan fazla araçla yabani bir açık dünyada iz bırak.