SnowRunner - TATRA İkili Paketi
Simgeleşmiş TATRA 813 ve TATRA 805 erişmeni sağlayan TATRA İkili Paketi'yle, SnowRunner filona daha fazla çeşitlilik ve zenginlik getir!