SnowRunner - Year 1 Pass + Year 2 Pass + Year 3 Pass
Sene 3 Bileti yeni araçlara, yeni haritalara, eklentilere ve dahasına erişmeni sağlayacak dört evreli içeriğe erişim sunuyor! Ayrıca Freightliner M916, Freightliner 114SD, International HX520 ve Chevrolet Kodiak С70 için dört özel kaplama sunan özel Save the Day Vinyl Wrap Pack'e anında erişim sağlayacaksın!