SnowRunner – Sene 4 Bileti
Sene 4 Bileti'yle SnowRunner deneyimini zenginleştir! Sene 4 Bileti; yeni araçları, kaplamaları, görevleri, keşfedilecek haritaları ve çok daha fazlasını içeren dört sezonluk içeriğe erişmeni sağlayacak! Ayrıca ANK MK28, International PayStar 5070, Caterpillar CT681 ve Western Star 6900 TwinSteer için dört özel kaplama sunan özel Salt of the Earth Vinil Kaplaması Paketi'ne anında erişim sağlayacaksın!