Somerville
Jumpship, Chris Olsen tarafından Playdead'in eski CEO'su ve kurucu ortağı Dino Patti ile işbirliği içinde inşa edilen orijinal bir Fikri Mülkiyet etrafında kurulmuş bağımsız bir oyun stüdyosudur. İnsanlara saygılı davranan ve interaktif medya tanımlarını genişletmeye yardımcı olan benzersiz deneyimler sunmayı taahhüt ederiz.