Song of Nunu: A League of Legends Story
En yakın arkadaşı Willump'ın yardımıyla annesini arayan ve küçük bir çocuk olan Nunu'yla oyna. Sahip oldukları sonsuz hayal gücü ve kartopu savaşına duydukları ortak sevgiyle birbirlerine sıkıca bağlanmış ikili, tehlikelerle dolu Freljord'da yolculuk ederken hem bu diyarı hem de birbirlerini kurtarmak için birlikte çalışmak zorunda.
Sert fırtınalar, vahşi kurtlar ve efsunlarla dolu ayaz kesmiş bir diyar olan Freljord'da dere tepe demeden yürü, tırman ve kızakla kay. Donmuş bölgelerde ilerlemek için zekânı konuştur ve buzun altında yatan gizemleri açığa çıkar.
Braum, Ornn ve Volibear'in yanı sıra sapkın büyüsüyle tüm dünyayı Kara Buz'la kaplamak isteyen Lissandra gibi Freljord'un güçlü League of Legends şampiyonlarıyla tanış.