Songs of Conquest - Destekçi Yükseltmesi
Songs of Conquest'in devam eden geliştirme aşamasına daha fazla destek olmak mı istiyorsun? Öyleyse bu DLC tam sana göre! Yapay zekâya veya diğer oyunculara karşı adaletsiz bir avantaj oluşturmaz ama Lavapotion'ın oyunu geliştirmek için daha fazla kaynağa sahip olmasını sağlar.
Oyunun bu sürümünü satın alarak her şeyden önce Songs of Conquest'in geliştirilmesine ve biz geliştiricilere olan desteğini gösteriyorsun. Listelenen özellikler yalnızca eklenen birer bonus!