Sonic Mania
Geçmişin ve geleceğin eksiksiz bir kutlaması. Eşsiz bölüm sonu canavarları, inişli çıkışlı 2D mekânlar ve eğlenceli klasik oynanış ile dolu yepyeni bir macera. Sonic Mania, 60 FPS'de çalışan 2D eksiksiz pikselli grafikler ile yüksek tempolu retro platform deneyimini geleceğe taşıyor.