Space Punks
Oynaması ücretsiz çevrimiçi eşli Aksiyon RYO Space Punks'ta galakside yoluna çıkana sık ve yağmala. Aşağılık uzaylı sürülerini kuşatmak, ganimetlerini toplamak ve galaksinin en havalısı olmak için üç asiyle birlik ol.
Tüm galakside haklayabileceğin bir sürü düşman var ve Crafton 20000 ile onları haklamak için gerekli aletlere sahip olacaksın.
Uzay gürültülü bir yerdir, bu yüzden sesini duyuracaksan en çok gürültü çıkaran sen olmalısın. Daha fazla patlat, daha fazla kazan, daha fazla yağmala. Sen gezegenleri yağmalarken büyük silahlar ve büyük nakit enerjisi de asi mürettebatın için daha da büyük galaktik güç anlamına gelir. Sıkı çalış (çokça eğlen!) ve hayatının en büyük imtihanına hazır ol. Yalnızca en sert dolandırıcıların hayatta kalabileceği, cehennemden fırlamışçasına bir kâbus olan Crack seni bekliyor.