Space Punks SSS
Erken Erişim'de önüne gelen her şeyi parçaladın ve attığın her adımda da Hoardspace'i olduğu (ve olacağı) hale getiren geri bildirimleri eksik etmedin.
Sen olmadan bunu yapamazdık hergele. Tabii yolculuk yeni başladı; kemerini taksan iyi olur.
Space Punks oynaması ücretsiz hale geldi; yani artık daha fazla hazine avcısı o tatlı mı tatlı galaktik zaferin peşine düşebilir. Uzay kankalarını topla ve birlikte teçhizatları kuşanın.
Ayrıca tonlarca yeni özellik ve içeriğe dalabileceksin. Nelerin ekleneceğini kaçırmamak için sosyal medya kanalımızda veya resmi sitemizde beklemediğin bir anda ortaya çıkabilecek güncellemeler için gözlerini dört aç!
Dürüst olmak gerekirse emin değiliz. Hazır olana kadar Açık Beta'da kalacağız. Attığımız her adımda düşüncelerine ve önerilerine büyük önem verdiğimizden emin olabilirsin. Yani bunları resmi Discord kanalımızda bizimle paylaşmaya devam et!
İnanılmaz derecede basit. Space Punks oynaması ücretsiz olan bir oyun, yani tek yapman gereken bir Epic hesabı açarak Epic Games Başlatıcısı'ndan istemciyi indirmek.
Düzenli güncellemelerle oyuna bir yığın içerik getiriyoruz. Can sıkıcı hatalar olduğunda yamalarla haklarından geliyoruz.
Her iki paketi de alamadığından bu ekstraları her türlü isteyeceğini düşünüyorsan, hiç uğraşmamak için doğrudan Splendor paketini aldığından emin ol!