Spellbreak
Spellbreak, içindeki savaş büyücüsünü serbest bırakacağın, çok oyunculu aksiyon-büyü yapma oyunudur. Elementlerle büyü yapmada kendi oyun tarzınla ustalaş ve güçlü büyü kombinasyonları kullanarak Hollow Lands'teki diğer oyunculara karşı üstünlük kur.
DISCORD'DA BİZE KATIL!Yeni bilgileri ilk sen al! Sohbete katılarak diğer oyunseverlerle ve geliştiricilerle konuş!
Bir sınıf seç: Frostborn, Conduit, Pyromancer, Toxicologist, Stoneshaper veya Tempest. Her biri güçlendikçe yeteneklerle özelleştirebileceğin farklı oyun tarzlarına sahip. Hangisinde ustalaşacaksın?
Rakiplerini alt etmek için haritayı keşfet ve taktiksel avantajları bul. Büyülü rünler ve oyunun gidişatını değiştiren ekipmanlar içeren gizli sandıkları keşfet. Bu eşyalar sana uçma, ışınlanma, zamanı kontrol etme ve görünmez olma gibi birçok yetenek veriyor.
Hollow Lands'in parçalanmış savaş alanı, büyük Primdal dünyasındaki serüveninin yalnızca başlangıcı. Yeni bölüm güncellemeleriyle birlikte bu müthiş yerin ve insanlarının arka planındaki derin ve zengin hikâye ortaya çıkacak.