Star Overdrive - Deluxe DLC
Star Overdrive, açık bir dünyadaki yüksek hızlı bir aksiyon-maceradır. Hoverboard'unla yabancı bir gezegende yarış, hareketler yaparak ustalaş, düşmanlarla savaş, bulmacaları çöz ve zorlukların üstesinden gelip kaderini çizmek için güçlerini kullan!