Star Stable Online
Star Stable, at sırtında keşfedilmeyi bekleyen maceralarla dolu, heyecan verici bir çevrimiçi oyundur. 6000'in üzerinde görev ve 300 eşsiz at ile Star Stable, ortak noktaları atlar olan milyonlarca oyunculuk topluluğu bir araya getiriyor.
Sınırsız maceralarla dolu güzel bir ada olan Jorvik'e hoş geldin! Kendi atın ile büyülü bir hikâyenin yıldızı olacak ve atının üzerinde masal gibi bir açık dünyayı keşfedebileceksin.
Jorvik adası, her türden güzel atların yuvasıdır. Süper gerçekçi Arap Atlarından, Fresian'lara ve Paso Fino'lardan büyülü küheylanlara kadar 50'den fazla at cinsi seni bekliyor olacak!
Jorvik'in büyülü çevrimiçi dünyasında seni bekleyen bir sürü şaşırtıcı karakter ve bolca heyecan verici görev var. Rolüne gir ve görevleri tamamlayarak oyuncu avatarının seviyesini yükselt!
Kendi atına bin, atını eğit ve atının bakımını yap. Binicilik deneyimin arttıkça daha fazla at satın alabilir ve farklı cinsler arasından seçim yapabilirsin. Jorvik'te istediğin kadar dört ayaklı arkadaş edinebilirsin!
Star Stable Online'da daima keşfedilecek yeni bir şeyler var. Arkadaşlarınla buluş, birlikte ata binip sohbet edin veya adadaki birçok yarışmadan birinde birbirinize rakip olun. Ya da neden kendi binicilik kulübünü kurmuyorsun?
Kıyafetler, aksesuarlar, dizginler, tozluklar, battaniyeler, eyer çantaları, fiyonklar... Her şey sana kalmış! Star Stable Online'da oyuncu avatarını ve elbette atlarının hepsini kendi tarzına göre eğlenceli şekilde özelleştirebilirsin.
Star Stable'ı 5. seviyeye kadar denemek ve oynamak ücretsizdir. Jorvik'i deneyimlemek ve oyunun özellikleri ile maceralarına erişmek için tek ödemeyle bir Star Rider olabilirsin. Star Rider'lar sadece üyelere özel binlerce göreve erişebilir, birçok eşsiz at cinsi arasından seçim yapabilir, etkinliklerin ve festivallerin keyfini çıkarabilir, Star Rider Özel kıyafetlerini ve teçhizatlarını toplayabilir, yeni ve eski arkadaşlarla takılabilir ve nicesini gerçekleştirebilir.