Destansı Başlangıç Paketi
Destansı Başlangıç Paketi, yeni Kaptanların Star Trek Online'da maceralarına başlarken ihtiyaç duyacakları, ender gemiler, kıyafetler, dövüş petleri gibi şeyleri içerir.
Başlık: Destansı
Destansı Başlangıç Paketi, satın alımdan sonra oyun içindeki Zen Store'un Starter Packs sekmesinden alınabilir.