Respawn Entertainment'ın yeni 3. şahıs aksiyon-macera oyunu STAR WARS Jedi: Fallen Order'da tüm galaksiyi kapsayan bir macera sizi bekliyor. Hikayeye dayalı tek oyunculu bu oyun sizi 3. Bölüm: Sith'in İntikamı'nda gerçekleşen olayların ardından Emir 66'nın katliamından zorlukla kaçan bir Jedi Padawanı rolüne büründürüyor. Jedi Düzeni'ni yeniden inşa etme görevini üstlenerek, eğitiminizi tamamlamak için paramparça geçmişinizin parçalarınızı bir araya getirmeli, yeni Güç yetenekleri geliştirmeli ve ikonik ışık kılıcını kullanma sanatında ustalaşmalısınız. Üstelik tüm bunlar olurken İmparatorluk'tan ve ölümcül Engizisyoncularından bir adım önde olmalısınız.
Oyuncular, yeteneklerinde ustalaşırken, tıpkı filmlerdeki gibi STAR WARS ışın kılıcı savaşlarının yoğun hissiyatı vermek üzere tasarlanmış, sinematik heyecanı yansıtan ışın kılıçlarını kullanarak Güç savaşına katılacak. Oyuncuların bir yandan rakiplerinin üstesinden gelmek ve yolda karşılarına çıkacak gizemleri çözmek için Jedi eğitimlerini zekice kullanırken, bir yandan da düşmanlarının güçlü ve zayıf yönlerini tartarak stratejik hareket etmeleri gerekecek.
STAR WARS hayranları ikonik konumlar, silahlar, teçhizat ve düşmanları tanımanın ötesinde STAR WARS'ta yeni olan bir dizi yeni karakter, konum, yaratık, droid ve düşmanla karşı karşıya gelecek. Bu özgün STAR WARS hikayesi kapsamında hayranlar, yakın zamanda İmparatorluk tarafından ele geçirilen bir galaksiyi keşfedecek. Kaçağa dönüşen bir Jedi kahramanı olarak oyuncular, İmparatorluk bütün Jedi'ları ortadan kaldırmaya çalışırken Jedi Düzeni'nin kalıntılarını yeniden inşa etmek amacıyla, uzun süre önce yok olmuş bir medeniyetin gizemlerini keşfederken hayatta kalma mücadelesi verecekler.
● Sinematik, Sürükleyici Bir Savaş – Jedi: Fallen Order, Jedi olma fantezisi deneyimini yenilikçi, çarpıcı, hızlı ve çevik bir ışın kılıcı savaş sistemi ile sunuyor. Bu yolda karşınıza çıkan engellerin üstesinden gelmeniz için sonuna kadar kullanmanız gereken Güç yetenekleri paketi de sunuluyor. Bu dövüş sistemi sezgisel bir şekilde kavranabilir ancak maceranız boyunca yeni güçler ve yetenekler kazandıkça ince ayrıntılarda tamamen ustalaşmak için eğitim ve pratik gereklidir.
● Yeni bir Jedi Hikayesi Başlıyor - İmparatorluk'tan kaçan eski bir Padawan olarak, İmparatorluk Engizisyoncuları Jedi Düzeni'ni hayata döndürme planınızı keşfetmeden önce eğitiminizi tamamlamalısınız. Bu hikaye odaklı macerada eski bir Jedi Şövalyesi, huysuz bir pilot ve korkusuz bir droidin yardımıyla, İmparatorluk'un şeytani hilelerinden kaçmalısınız. Savaş, keşif ve bulmaca çözme odaklı çeşitli zorlukları keşfedin ve bunların üstesinden gelin.
● Galaksi Bekliyor - Eski ormanlar, rüzgarlı sarp kayalıklar ve perili vahşi ormanlar... Hepsi, ne zaman nereye gideceğinize karar verme özgürlüğüne sahip olacağınız Jedi: Fallen Order'da keşfedeceğiniz eşsiz biyomlar. Yeni güçlerin ve yeteneklerin kilidini açtıkça, Güç, keşfetme yönteminizi pekiştirmek için kullanılacak ve haritada yeni yollardan yeniden gezinme fırsatları karşınıza çıkacak. Yine de hızlı hareket edin çünkü İmparatorluk, Jedi Düzeni'nin tüm kalıntılarını yok etmek için her adımınızda sizi takip ediyor olacak.