Star Wars Outlaws: Desert Nomad Bundle
Desert Nomad paketi ile yerlilerin hayatta kalmak için kullandığı malzemeleri benimseyerek çöl gezegenlerinin göçebe yaşam tarzına geç. Bu paket Kay ve Nix, ayrıca süratçi ve Trailblazer için kozmetikler içerir.