Star Wars Outlaws - Sezon Bileti
Ek olarak, lansmanla birlikte sunulacak özel görev olan Jabba's Gambit'i edin.* Canto Bight soygunu için mürettebat toplayan Kay, bizzat Jabba the Hutt'tan bir iş alır. ND-5'in yıllar öncesinden Jabba'ya borcu var ve Jabba, borcun ödenmesini istiyor.
Ayrıca Kay ve Nix için ilave kozmetikler içeren Kessel Runner Karakter Paketi'ni içerir.