Tüm Kanatlar Rapor Verin – Galakside gelişen savaş alanlarına uçmadan önce brifing odasında filonla yapacağın çarpışmaları planla. Yüksek tansiyonlu 5'e 5 çok oyunculu it dalaşlarını tamamla ya da filonla birlik olup devasa filo savaşlarının gidişatını değiştir. Hep birlikte galaksinin en iyilerisiniz.
STAR WARS Pilotluk Hayalini Yaşa – Kokpit senin evin. Panellerini kullanarak avantaj sağla ve uzayın tehlikeleriyle aranda yalnızca ince bir metal gövde ve cam varken çatışmanın heyecanını birinci şahıs bakış açısından yaşa. Heyecan verici çok oyunculu modlara ve Galaktik İç Savaş'ın sonlarındaki önemli bir harekâtı ele alan, özel tek oyunculu STAR WARS hikâyesinde kalkışa geç.
Görevin Belli – STAR WARS: Squadrons, oynadıkça ödüller kazanabileceğin, yayınlandığı ilk günden itibaren tamamen bağımsız bir deneyimdir. Rütbeni yükselt, oyununun canlılığını ve heyecanını koruyan ilerleme yollarında silahlar, gövdeler, motorlar, kalkanlar ve görünüm ögeleri gibi yeni unsurları aç.