Stargate: Timekeepers
Stargate: Timekeepers , Stargate SG-1 evreninde geçen orijinal bir anlatıya sahip bir hikâyede bir grup uzmana önderlik yaptığın bir taktik oyunudur. Yeni oluşturmuş bir ekibi düşman hatlarının arkasına sızdır, karakterlerinin benzersiz yeteneklerini kullan, zaman döngüsünün gizemini açığa çıkarmak için bir plan tasarla ve Goa'uld tehdidini ortadan kaldır.
Stargate: Timekeepers, Stargate SG-1 ana hikâyesinin 7. sezonunun sonundan yola çıkarak orijinal bir hikâye yaratmak için anlatım açısından zengin 14 görevle geliyor. Senin maceran, Commander Eva McCain ve ekibinin Anubis'in filosuna karşı SG-1'e destek olduğu Battle of Antarctica'da başlıyor.
Bir süre sonra Eva ve uzmanlardan oluşan ekibine Stargate evreninde yeni bir görev veriliyor: Jaffa Direnişi'ne yardım et, vahşi ritüelleri engelle, Moloc'un ordusuna saldır ve Unaslar ile ittifak kur.
Doluslara karşı olan savaşta yeni bir Goa'uld sistem lordu güç için susamış ve ekip bir zaman döngüsünde sıkışmış durumda: zaman döngüsünü kırıp gelişmeleri lehine çevirmek senin elinde. Stargate: Timekeepers'ta **kararlar önemlidir - maceranın birden çok sonucu olabilir: zamanda geriye yolculuk et ve kahramanlarının kaderini şekillendirmek için görevleri yeniden oyna**.
Düşman hatlarının gerisinde operasyon yürüten ve uzmanlardan oluşan bir ekibe önderlik yap. Kull Savaşçıları, Jaffa Generalleri, Moloc Subayları ve pek çok başka yeni ve orijinal düşmanı alt etmek için mükemmel bir şekilde senkronize edilmiş planlar üretmek için karakterlerinin benzersiz yeteneklerini kullan.
Doğuştan bir önder ve tecrübeli bir asker olan Eva McCain otomatik tüfeklerde gerçek bir usta. Son derece çevik ve deneyimli bir keskin nişancı olan Max Bolton düşmanlarını uzak mesafeden alt etmek için mükemmel noktayı bulabilmek adına kamuflajı ile birlikte saklanabilir.
Eğitimli bir casus ve teknik görevli olan Sam Watson uzaylı cihazları konusunda uzman.**Derreck Harper'ın** drone'ları dostları iyileştirmek ve düşmanların elektronik cihazlarını devre dışı bırakmak gibi en zorlayıcı görevleri yerine getirebilir. Tau'ri'den gelen çekirdek ekip macera boyunca yeni dostlar ediniyor: Jaffa asisi ve sinsi bir hırsız olan A'ta yakın mesafe dövüş için bir Ma'tok asası taşıyor. Güçlü ancak iyi huylu ve deneyimli bir Unas olan Xugga senin ekibine katılıyor - yanında da küçük bir arkadaş getiriyor.
Her biri kendine özel benzersiz yeteneklere sahip: akıllıca oyna ve yetenekleri birleştirerek düşmanlarını hızlıca ve sessizce ortadan kaldır. Tactical Mode karakterlerinin aksiyonlarını mükemmel bir şekilde senkronize etmeni sağlar.