Stonefly
Rüzgârı arkana al ve kendini keşfetme, miras ve aidiyet üzerine kurulu sessiz ve sakin bir aksiyon-macera oyunu olan Stonefly'ın vahşi doğasında süzül.
Rüzgârı arkana al ve Stonefly'ın vahşi doğasında süzül. Parlak fakat naif bir mucit olan Annika Stonefly'ın aklını ve stratejisini kullanarak kayıp aile yadigârını kurtarması gerekiyor. Bitkilerin ve hayvanların üzerinde stratejik olarak uçarak aç böceklerle, maceralarla ve unutulmaz karakterlerle karşılaş. Yolculuğun sırasında kendini keşfetme, aile, miras ve aidiyet temalı, hayat dolu bir hikâyeyi ortaya çıkaracaksın.