Erken Erişim SSS
Bizim harika bir oyunumuz, siz oyuncuların ise harika fikirleri var. Erken Erişim bunları bir araya getirerek Stranded Deep'i tam potansiyeline ulaştırmamıza yardımcı olabileceğin bir platform.
Oyunu tamamlamaya çok yakınız. Son özellikleri ekleyip kalan hataları düzeltiyoruz.
Optimizasyon sürekli devam eden bir süreç. Bu süreçte pek çok optimizasyon yaptık ve kapsamlı grafik seçeneklerini oyuna ekledik. Oyunu optimize etmek ve tüm sistemlerde performansı artırmak için durmaksızın araştırma yapıyoruz.
Stranded Deep'in başarısı sayesinde projenin başlangıçta düşündüğümüz kapsamını genişlettik ve oyuncuların istediği özellikler doğrultusunda oyuna daha fazla içerik ve özellik eklemeye karar verdik. Bizler tutkulu geliştiricileriz ve Stranded Deep'e kalbimizi ve ruhumuzu koyduk.