Stray Gods: Orpheus
Başrolünde Anthony Rapp'ın (RENT, Star Trek: Discovery) yer aldığı ve David Gaider tarafından yazılan Stray Gods: Orpheus, tarih meraklılarının, umutsuz romantiklerin ve rock yıldızlarının keyif alabileceği, uzun metrajlı bir komedi deneyimi.
Her kararın şarkıyı ve hikayeyi değiştirdiği 6 yeni orijinal şarkıyı yaşa. Besteleri Austin Wintory'ye, sözleri ise Simon Hall (Tripod), Montaigne (Jess Cerro) ve Tom Cardy'ye (Red Flags, Perception Check) ait şarkılar içeren SG: Orpheus, tekrar tekrar keşfedebileceğin, saatler sürecek interaktif bir müzik keyfi sunuyor.
Summerfall Studios'la ilgili güncel bilgilere ulaşmak istersen bizi buradan veya aşağıdaki hesaplarımızdan takip edebilirsin!