Styx: Master of Shadows
Styx: Master of Shadows, karanlık bir fantastik evrende geçen, RPG unsurları içeren bir sızma oyunudur. İki asırlık bir Goblin olan Styx olarak, gizlice ilerleyerek, hırsızlık yaparak ve suikastler düzenleyerek yolunuzu açıyorsunuz.
İnsanların ve Elflerin, güçlü ve büyülü altın bir özsu olan Amber'in kaynağı olan Dünya Ağacını koruduğu, baş döndürücü ve çok katmanlı terk edilmiş Akenash Kulesi'nin derinliklerinde, Styx'in gerçek kökenini anlama ve aynı zamanda servet kazanma şansı gizlidir.
Devasa, kilometrelerce yüksek Akenash Kulesi'nde çeşitli görevleri (suikast, bilgi kurtarma vb.) tamamlayarak ve tespit edilmekten kaçınarak ilerleyin. Gölgelerde ilerleyin, hedeflerinizi yakın dövüşte öldürün veya "kazalar" düzenleyin. RPG mekanikleri, yeni güçlü becerilerin, etkileyici özel hareketlerin ve optimize edilmiş ekipmanların kilidini açmanıza olanak tanır. Amber size görünmezlik, "amber görüşü" ve kendinizi klonlama yeteneği gibi muhteşem güçler kazandıracaktır. Geçmişiniz hakkında her türlü bilgiyi keşfetmek için seviyeleri inceleyin ve ekipman yükseltmeleri elde etmek için değerli hazineleri çalın. Gölgeleri kucaklayın!