Suicide Squad: Kill the Justice League - Digital Deluxe Edition
Batman: Arkham serisinin yaratıcısı Rocksteady Studios tarafından geliştirilen ve üçüncül kişi bakış açılı bir aksiyon nişancı oyunu olan Suicide Squad: Kill the Justice League'de dünyayı kurtarmak için imkânsızı başarmalı ve Adalet Birliği üyelerini öldürmelisiniz.
Amanda Waller'ın Harley Quinn, Deadshot, Kaptan Bumerang ve Kral Köpek Balığı'ndan oluşan bednam Görev Gücü X (diğer adıyla İntihar Timi) ekibine katılın ve Adalet Birliği'ni öldürmek üzere imkânsız bir göreve çıkın. Brainiac tarafından istila edilmiş ve bir zamanlar şehrin koruyuculuğunu üstlenirken şimdiyse şehirde terör saçan kahramanlarla dolu Metropolis'in engin ve dinamik açık dünyasına atılın.
Tim üyelerinin her birinin kendine has mekanikleri sayesinde savaştan perişan hâle gelmiş Metropolis'te özgürce dolaşırken, etrafı keşfederken ve kahramanlarla savaşırken unutulmaz bir deneyim yaşayacaksınız. Farklı farklı oynayış stillerini deneyip kendi tarzınızı yaratarak düşmanlarınıza maksimum hasarı verin. Bu intihar görevinde tek başınıza olabileceğiniz gibi, dilerseniz de toplam dört kişiye kadar çevrim içi oynayabilirsiniz.
Oyun çıktıktan sonra oyuncular, sürekli değişen bir Metropolis, yeni oynanabilir kötüler, çevreler, silahlar, oyun içi etkinlikleri ve daha fazlasıyla karşılaşacak. Hepsi de ana oyuna dâhil.