Neden Early Access?
Super Farming Boy, geliştirme sürecinde hangi içeriklere öncelik vermemiz gerektiği konusunda oyuncuların görüşlerini almak için Early Access’te. Öncelikli hedefimiz, en önemli hataları düzeltmek ve oyun dengesini ayarlayarak mümkün olan en iyi deneyimi sunmak. Ayrıca, boss savaşları ve mevsimler gibi pek çok yeni içerik eklemeyi planlıyoruz ve bu konularda oyuncuların önerilerini duymaktan mutluluk duyarız.
Küçük bir ekibiz, bu yüzden her şeyi kesin olarak vaat edemeyiz, ancak oyunun en eksiksiz haline ulaşması için elimizden geleni yapacağız.
Early Access sürümü tamamen oynanabilir olacak, ancak ek araçlar, mevsimler ve özellikle boss savaşları gibi bazı içerikler eksik olacak.
Discord kanalımız üzerinden her zaman geri bildirimlere açığız ve tüm oyuncuları istedikleri zaman oyunun gelişimine katkıda bulunmaya davet ediyoruz.