Super Space Club
Super Space Club rahatlatıcı bir lo-fi arcade uzay nişancısı oyunudur. Özgün karakterli kahramanlarla rengârenk bir galaksiyi savun ve atmosferik ritimlerle sonsuz uzay aracı dalgalarıyla çatış. Rakiplerinden daha uzun süre dayan ve yıldızların ritmine kapıl.