SuperMash
SuperMash oyun yapan bir oyundur! Her seferinde tamamen yeni bir oyun oluşturmak için JRPG, Platform, Metrovania, Gizlilik ve Aksiyon Macera türlerini birleştirin ve nasıl yaptıklarını görmek için arkadaşlarınıza meydan okuyun!
Jume'nin oyun mağazasının başı dertte ve kurtarması için kardeşi Tomo'nun yardımına ihtiyacı var! Tamamen yeni oyun deneyimleri yaratmak için ikonik tarzları karıştırın. Taktik Gizlilik karakterli klasik Platform seviyelerinde zıplayın, JRPG savaşlarında uzay gemileri olarak savaşın ve daha fazlası!
SuperMash'in her oynadığınızda benzersiz bir oyun yaratan oyun sistemi ile her şey mümkün. Mash'lerinizi Dev Kartların yardımı ile özelleştirin! Yaptığınız Mash'in imkansız olduğunu mu düşünüyorsunuz? MASH Kodunu bir arkadaşınızla paylaşın ve yenip yenemeyeceklerini görün!
Nasıl oynamak isterseniz isteyin, SuperMash'in denemeniz için birçok seçeneği var. Temel oyun Platform, Aksiyon Macera, Vur Onları, Metrovania, Stealth ve JRPG'yi içerir, ancak gelecekte daha fazla tür için bizi takip etmeye devam edin!
Dev Kartları ile, düşman, oyuncu, mekanik ve ortamlar gibi yaptığınız her Mash'in öğelerini özelleştirebilirsiniz. Hepsini toplamak için Mash'leri tamamlayın!
Müşteriler tarafından PlayType makinesinin gizemlerinin kilidini açmak ve oyun dükkanını tehlikeli bir tehditten kurtarmak için talep edilen Mash'leri kazanın.
Her Mash benzersiz bir MASH kodu üretir. Bir arkadaşınızla ya da yayıncıyla paylaşın ve başarısız olduğunuz yerde başarılı olup olmadıklarını görün ya da başkalarının "imkansız" olan Mash'ini tamamlayarak arkadaşlarınızı etkileyin.
Ve bu, SuperMash'in sunduğu şeylerin sadece başlangıcı! Zamanla, oyunu çeşitli içerik güncellemeleri ve DLC ile destekleyeceğiz. Gelecekte yeni türler, karakterler, Dev Kartlar ve daha pek çok şey için göz atın!