Supraland
Portal, Zelda ve Metroid'in ortak bir karışımı. Keşfet, bulmacaları çöz, canavarlarla mücadele et, yeni yerlere ulaşmana yardımcı olacak gizli yükseltmeler ve yeni beceriler bul. Oynama Süresi 12-25s.
Birbirine bağlı büyük bir dünyayı keşfe çıkacaksın. Burada yolların çoğu ilk başta geçilemez durumdadır, ama zamanla bu engellerin üstesinden gelmeni sağlayacak yeni beceriler kazanırsın. Supraland tasarımının temel taşlarından biri, farklı kullanım yöntemleriyle oyuncuları şaşkına çevirecek çok yönlü beceriler yaratmaktı. Becerilerini birleştirirsen, olasılıklar daha da artar.
Oyunun çoğu, sırları açığa çıkarmak için sandbox dünyasını keşfetmekle ilgilidir. Sık sık sınırların dışına çıkmak ve seviye tasarımcısını yenmek üzere olduğunu düşüneceksin, ama tam o noktada, çok değerli bir yükseltme içeren bir sandığın seni beklediğini göreceksin. Supraland senin yaşamından ayırdığın zamana saygı duyar ve oyun süresini sonu gelmeyen anlamsız toplanabilir ögelerle şişirmez.
Dövüş mekanikleri; Unreal, Doom ve Quake gibi eski tarz, yüksek tempolu nişancı oyunlarından esinlenerek, silahların şarjörünü yeniden doldurmaya kafa yormana gerek kalmadan, hücum eden düşman ordularına aralıksız ateş ederken yüksek hızla hareket etmeyi ve zıplamayı teşvik eder.