Crash
Keşif, bulmaca ve sürprizlerle dolu ve çok daha az savaş içeren yeni bir Supraland macerası.
Crash; yeni, tam teşekküllü bir Supraland hikâyesidir ve oyunun ana menüsünde ayrı olarak seçilir. Ana oyunu bitirmiş olman şart değil, ama bunu yapmanı şiddetle tavsiye ediyoruz.
Hiçbir ilişkisi yok! DLC1 hikâyesi ayrı bir şeydir. Ayrı bir macera. Öyküyü sürdürür, ancak farklı bir menü düğmesiyle seçilmektedir ve farklı yeni oyun kayıtları kullanır.