Supraland Six Inches Under
Supraland Six Inches Under birinci şahıs bir metroidvania oyunudur. Bu demektir ki, kapalı bir dünyadasın ve ne kadar fazla yetenek elde edersen dünyanın o kadar bölgesine erişebilirsin.
"Six Inches Under", yeni geliştirici ekibine araç gereçleri ve iş ortamını tanıtmak amacıyla yapılan bir yan projeydi. Temelde, yeni Supraland devam oyunu için olan bir hazırlıktı.
David Münnich, ilk Supraland oyununu çoğunlukla tek başına yapmış olsa da, bu oyundaki rolü çok daha küçüktü.
Aslında Supraland için küçük bir DLC olacaktı fakat işler biraz kontrolden çıktı ve daha da hırslandık. Bu oyunu yapmak 3 ay yerine 2 yıldan fazla sürdü.
İlk Supraland oyununun bir hayranı iseniz bu yeni oyundaki savaşa yaklaşımımız size ilgi çekici gelebilir. Bir sürü ders öğrendikten sonra, ana konsept fazlasıyla değişti ve hala deneysel olarak nitelendirilebilir. Artık düşmanlar bulmacalardan ayrılmış durumda ve bulmaca konusunda yolunuza çıkmayacaklar. Yepyeni düşman çeşitleri birbirlerinden farklı davranıyorlar ve artık her düşman çeşidine uyan bir savaş stratejisi bulunmuyor. Umarız beğenirsiniz!