Surviving Mars
Eve hoş geldiniz! Kızıl Gezegen'de söz sahibi olmanın ve Mars'ta ilk işleyen insan kolonilerini inşa etmenin zamanı geldi! İhtiyacınız olan tek şey erzak, oksijen, onlarca yıllık eğitim, kum fırtınası deneyimi ve aniden ortaya çıkan garip siyah küplerin amacını keşfetmeye yönelik istekli bir yaklaşım. Biraz çeki düzen verilirse burası harika olacak!
Surviving Mars, konusu Mars'ta bir koloni kurup bu süreçte hayatta kalmayı içeren bir bilim kurgu şehir kurma oyunudur. Koloniniz için bir yer belirlemeden önce kaynak ve finansal destek için bir uzay ajansı seçin. Kubbeler ve altyapı inşa edin, yeni olasılıkları araştırın ve yerleşiminizi şekillendirip genişletmenin daha ayrıntılı yollarını açmak için dronları kullanın. Kendi yiyeceklerinizi yetiştirin, maden çıkarın veya zor bir çalışma gününden sonra barda rahatlayın. Ama hepsinden önemlisi, yerleşimcilerinizi hayatta tutun. Tuhaf ve yeni bir gezegende kolay bir görev değil.
Üstesinden gelinmesi gereken zorluklar olacak. Bu yabancı dünyanın gizemlerini açığa çıkarırken stratejinizi uygulayın ve koloninizin hayatta kalma şansını artırın. Hazır mısınız? Mars sizi bekliyor.
Yerleşimcilere, fabrikalara ve ticari binalara ev sahipliği yapan retro-fütürist süper yapılar, kendi "mahalle özelliklerini" taşıyor. Yorgun işçiler maaşlarını yerel bir barda içerek harcarken veya yıldızların arasında bir ütopya kurmaya kalkışırken, bilime her şeyden çok değer veren koloniler yaratın.
Asimov ve Clarke'ın klasik bilim kurgusundan ilham alan Surviving Mars birçok sırra sahip. Her oyunda oyuncular Mars'ın tek tek hazırlanmış gizemlerinden biriyle karşılaşabilirler. Bu sırları ortaya çıkarmak, koloninize büyük bir servet ya da korkunç bir yıkım getirebilir. HUB B kolonisi dışında ortaya çıkan küre nedir, dost mu düşman mı?
Statik ve rastgele araştırmaları, oyun boyunca her yolculuk için farklı bir deneyim sağlayan deneyler yaparak birleştirin. Mars yüzeyinin bilinmeyen arazisini keşfederek yeni bilimsel buluşlar elde edin.
Gizlilik Politikası (Yeni sekmede açılır)-1920x1080-c6a92ca767bbf2bbbfb0ff14e52fe7a77463830f.jpg?resize=1&w=1280&h=720&quality=medium)