Surviving Mars: All New In Bundle
Yepyeni bir Content Creator Pack'ten daha iyi ne olabilir? İki Content Creator Pack! (Ve rover yolculuklarında dinleyip rahatlayacağın bazı fütüristik melodik müzikler). All New In Bundle'la Mars'taki zamanının keyfini çıkar!