Surviving Mars: Revelation Radio Pack
Rover yolculuğunu müzik kadar güzelleştirebilen bir şey var mı? Kubbenin konforundan uzaklaşmadan, fütüristik ambient melodik ses manzaralarının tadını çıkar.