Surviving Mars - Deluxe Upgrade Pack
Surviving Mars'ın Deluxe Upgrade Paketi, yeni evlerini ve kubbelerini kişiselleştirmenin çeşitli yeni yollarıyla hırslı yerleşimciler sunar.