Surviving Mars: In-Dome Buildings Pack
Uzun zamandır Paradox topluluğunda mod tasarımı yapan Silva'nın imzasını taşıyan ilk Surviving Mars Content Creator Pack niteliğindeki In-Dome Buildings Pack ile kolonini genişlet. Kızıl gezegeni biraz daha evin olarak görmeni sağlayacak 8 bina ve teknik eklerle kolonini bir üst seviyeye taşı. Bu paket konut seçeneklerini genişletiyor ve toplu kullanım için daha fazla bina sunuyor.