Surviving Mars - Mysteries Resupply Pack
Tam da kaynak yönetiminize hakim olduğunuzu düşündüğünüzde, uzay yolculuğunun garip ve harika gizemleri gelip kubbenize çarpar: Surviving Mars için yeni ücretsiz içerik paketi olan Mysteries Resupply Paketi, oyuncuların araştırması ve hayatta kalması için üç yeni gizem ekler.