Surviving Mars - Project Laika
Hayvanlar kubbelere ulaştılar ve koloni hayatını herkes için daha iyi hale getirmek için buradalar. Surviving Mars: Laika Projesi, koloninize fayda sağlamak ve Kızıl Gezegen'deki yaşamı iyileştirmek için kullanabileceğiniz çeşitli evcil hayvanlar ve canlı hayvanlar ekler.