Surviving Mars - Space Race
Vatandaşlar birleşin! Uzayda yerinizi belirleme yarışı başladı. Surviving Mars: Hayatta kalma yönetimi oyunu Surviving Mars'ın ilk büyük eklentisi olan Space Race, görev sponsorlarına ve rakip kolonilere odaklanarak hızlı bir yükselişe geçiyor. Dünya'nın en büyük ülkelerini ve...
Vatandaşlar birleşin! Uzayda yerinizi belirleme yarışı başladı. Surviving Mars: Hayatta kalma yönetimi oyunu Surviving Mars'ın ilk büyük eklentisi olan Space Race, görev sponsorlarına ve rakip kolonilere odaklanarak hızlı bir yükselişe geçiyor. Dünya'nın en büyük ülkelerini ve en güçlü şirketlerini birbirine düşüren Space Race, oyuncuları her birinin kendine has faydaları ve amaçları olan sponsorlarını akıllıca seçmeye teşvik ediyor ve diğer koloniler de kızıl gezegendeki sınırlı kaynaklar için yarışıyor.