Surviving the Aftermath
Koloni sınırlarının dışına çıkıp çorak diyarları keşfederek kaynak topla, rakip kolonilerle görüş ve dünyanın sırlarını ortaya çıkar.
Dünyanın sonunu getiren bir olayın ardından hayatta kalanlarla bir koloni kur ve bu koloniyi yönet. 130'dan fazla bina inşa et ve tehlike dolu acımasız bir dünyada hayatta kal. Hazırlıklı ol; doğal afetler veya çevresel felaketler kötü donanımlı bir yerleşimin sonunu getirebilir.
Koloninin kaynaklarını yönetmek için her biri özel becerilere ve amaçlara sahip 80'den fazla eşsiz Uzman görevlendir. Koloniyi saldıran haydutlardan ve yakıp yıkan vahşi yaşamdan korumak için uzmanlarını teçhizatla donat.