Syberia: The World Before
Kıtalara ve zamana yayılan bir maceraya atıl. Çok uzun süredir karanlıkta kalan gizemleri aydınlığa çıkarmak için hem Kate Walker ve hem de Dana Roze olarak oyna.
"Syberia: The World Before, vefat eden yazarına çok içten bir saygı duruşunda bulunuyor gibi görünüyor"