Tacoma
Terk Edilmiş Bir Uzay İstasyonu. Gizemli Bir Yapay Zekâ. Ve Sen. Ay Transfer İstasyonu Tacoma'nın mürettebatı sıradan bir iş gününde kendilerini kaosa sürükleyen bir felaket yaşıyor. Fullbright'ın Gone Home'dan sonraki çarpıcı ve yenilikçi oyununda mürettebatın kaderini keşfet.
Tacoma uzay istasyonunda yaşayan ve çalışan altı mürettebat, ilişki kurdu, sevgiyi ve kaybı deneyimledi ve birlikte krizle yüzleşti. İnteraktif araştırmacı rolüne bürünerek bu insanlara ne olduğunu ve kişiliklerini neye borçlu olduklarını keşfet. Hikâye, tamamen seslendirilmiş ve animasyonlu interaktif Artırılmış Gerçeklik sahneleriyle anlatılıyor ve Tacoma'daki olayları yaşamanı sağlıyor.
Tacoma İstasyonu'nu hem fiziksel hem de dijital olarak keşfet. Bir yandan anlamlı nesneler, notlar ve fiziksel unsurlar bulmak için kapıları ve çekmeceleri açarken, diğer yandan mürettebatın dijital iletişimlerini ve kişisel düşüncelerini içeren ayrıntılı kayıtları keşfet. Mürettebatın Tacoma'daki deneyiminin her bölümü, araştırmanın bir parçası.
2088 yılındaki hayatı deneyimle. İnsanlığın alçak Dünya yörüngesine ve ötesine yerleşmesini anlatan, kurgusal açıdan zengin bir evreni keşfet. Gone Home ve BioShock 2: Minerva's Den'in arkasındaki ödüllü hikâyeyi oluşturan ekipten, son derece hayali ve kurgusal bir yakın gelecek öngörüsü.
Tacoma'yı tamamlamanın 2 ila 5 saat süreceği tahmin ediliyor. Ne kadar derin araştıracağın ve ne kadar ayrıntı bulacağın sana bağlı. Tacoma, çatışma ve bulmaca odaklı olmayan bir oyundur. Hikâyenin ve oyun dünyasının ayrıntılarını kendi hızında keşfedebilirsin.