Terra Invicta, Erken Erişim süresince uzun bir test, destek ve genişletme süreciyle birlikte geliştirilmeye devam edecek iddialı ve büyük bir strateji oyunudur. Büyük strateji oyunları oldukça kompleks bir yapıya sahip olduğundan oyuncu geribildirimleri büyük önem taşıyor. Long War modlarını tasarladığımız zamandan bu yana toplulukla birlikte çalışma deneyimine sahibiz ve Terra Invicta'yı birlikte geliştirmek için sabırsızlanıyoruz.
Terra Invicta, en az birkaç ay Erken Erişim'de olacak. Ancak tasarım sürecinin oyuncu geribildirimleriyle nasıl şekillendiğine bağlı olarak bu süre uzayabilir.
Oyuncu geribildirimleri ve önerileri için gözümüz kulağımız Discord ve Steam forumlarımızda olacak. Bize göndereceğiniz tüm fikirler, hata raporları ve oyuncu deneyimleri için şimdiden müteşekkiriz, hep birlikte Terra Invicta'yı daha iyi bir oyun haline getirmek için sabırsızlanıyoruz.