Terra Nil
Terra Nil, ölmekte olan bir tabiatı capcanlı bir ekosisteme çevirdiğin bir oyundur. Verimsiz toprakları verimli hale getir, kirlenmiş okyanusları temizle, geniş ormanlar oluştur ve hayvanların evi olacak ideal bir habitat oluştur. İşin bitince binalarını geri dönüştür, arkanda hiçbir iz bırakma. Çorak toprakları ıslah et.
Algoritmik olarak üretilen bölgeler sayesinde her oynanış bir öncekinden farklı olur. Kıvrılan nehirler, dağlar, ovalar ve okyanuslar gibi rastgele oluşturulmuş, zorlayıcı ve tahmin edilemeyen arazilerde neler yapacağını planla.
Terra Nil'in her bölgesi, nihai amaç olan doğayı tertemiz bırakma yolunda belirli safhalardan geçer. Seviyeler sonsuz büyüme için değil, doğayı besleyip dengesine oturtarak kendi haline bırakmak içindir.
Yemyeşil elle çizilmiş çevreler, sakinleştirici müzik ve çevreden gelen sesler; oyunu huzur dolu, meditasyon gibi bir deneyim haline getirir. İşin bittikten sonra Takdir Et modunu kullanarak yenilediğin ekosistemin doğal güzelliğinin tadını çıkar.