SSS
● Oyunu Oculus ile oynarken, "Başlat" seçeneğinin sağ tarafındaki dişli çark simgesine tıklayın ve Oculus VR'da Başlat'ı seçin.
● Oyunu Vive ile oynarken, "Başlat" seçeneğinin sağ tarafındaki dişli çark simgesine tıklayın ve SteamVR'de Başlat'ı seçin.
Bu ana mücadeledir ve Tetris Effect'in kalbidir. Üç zorluk seviyesinden (Başlangıç, Normal, Uzman) birini seçtikten sonra oyuncular, her biri oynama şekli ile senkronize edilen kendi temasına, grafiklerine, müziğine, ses efektlerine vb. sahip olan bir dizi aşamayı geçerek ilerlerler.
Bunlar, oyundaki diğer modların tümüdür; değişken beceri seviyelerinin yanı sıra, oyuncuya içinde bulunabileceği (veya bulunmak istediği) farklı ruh hallerini hissettirmek için tasarlanan değişken kurgular topluluğudur.
4. PS4/PSVR sürümüne kıyasla PC sürümünde neler değişti veya hangi yenilikler var?
● Efekt Modu Ayarları: Rahat Modun Rahatlama Maratonu ve Hızlı Oynama bölümlerinde, uzun bir süre boyunca aynı aşamayı oynamak istediğiniz zamanlarda oynamanız için, şimdi 600 satıra kadar ayarlanabilen bir "Satır Temizleme Hedefi" mevcuttur. Ayrıca, istikrarlı bir zorluk seviyesi ayarlayıp oyunun içine doğrudan dalmak isteyen oyuncular için, Hızlı Oynama modunda bir "Sabit Hız Seviyesi" seçeneği de mevcuttur.
● Kumanda Seçenekleri: Oyun kumandaları, klavye ile fare, Oculus Touch ve Remote ve Vive kumandaları için tamamen özelleştirilebilir ayarlar.
● Doku ve Partikül Güçlendiricileri: Geliştirilmiş dokular ve çok sayıda partikül (PC ayarınıza bağlı olarak), PC sürümünü Tetris Effect'in görsel olarak açık ara en etkileyici sürümü haline getirir.