The Bridge
Farklı şekilde düşünmeye zorlayan 48 bulmaca, her biri birbirinden farklı, hepsi yaratıcı çözümler gerektirir.
İmkansız mimari setleriyle M.C. Escher tarzı dünyalarla elle güzelce çizilmiş siyah beyaz litografik sanat birleşiyor.
Oyunun ana hikayesi bittikten sonra oyunun alternatif bir versiyonu açılır. Buna 24 ana bulmacanın zorlu alternatif versiyonları ve farklı bir son dahildir.