The Callisto Protocol
The Callisto Protocol, Glen Schofield'ın zihninden çıkan yeni nesil bir hayatta kalma korku oyunudur. Karmaşık atmosfer, gerilim ve acımasızlık anlarını tüyler ürpertici çaresizlik ve insanlık anlarıyla bir araya getiren The Callisto Protocol oyuncuları her köşede adı ağza alınmayacak dehşetin kol gezdiği yüksek tempolu bir hikâyenin içine sürüklüyor.
2320 yılında Jüpiter'in ölü uydusu Callisto'da geçen The Callisto Protocol oyuncuları bir Black Iron Prison mahkûmu olan Jacob Lee'nin yerine koyuyor. Gizemli bir salgın uyduyu kaosa sürüklerken Jacob peşindeki kana susamış yaratıkları alt etmek için en karanlık korkularıyla yüzleşmeli ve güçlü United Jupiter Company'nin kalbinde yatan karanlık sırları açığa çıkarmalı.
The Callisto Protocol oyunculara yakın mesafe ve menzilli savaşların karışımında ustalaşmaları için meydan okuyor, buna bir zamanlar Black Iron gardiyanları tarafından hapishane popülasyonunu kontrol etmek için kullanılan benzersiz bir yerçekimi silahı da dahil. Oyuncular en çarpık düşmanlarıyla burun buruna gelmeye zorlanacak, uzuvları koparacak, bacakları patlatacak ve her bir ölüm kalım savaşından galip çıkmak için ellerinin altında ne varsa onu yaratıcı şekilde kullanacak.
Evrendeki en düşman ve izole ortamlardan biri olan Callisto, Jacob'ın çaresizce hayatta kalma çabalarının üzerine kara bir gölge düşürüyor. Oyuncular yalnızca Black Iron Prison'ın dehşeti ile karşı karşıya kalmıyor, aynı zamanda Jüpiter'in uzun zamandır ölü olan uydusunun hem yüzeyinde hem de yüzeyinin altında yer alan yüzlerce yıllık bir bela ile mücadele ediyor.