Özel Sürüm
30 MİLYON OYUNCULUK BİR TOPLULUĞA KATILIN! 3. Sezon'a girin ve ABD'de yüksek hızlı bir zamana karşı yarışa hazır olun. Her iki ayda bir eklenen ücretsiz içeriklere, yeni oyun modlarına, yeni araçlara, etkinliklere ve daha fazlasına erişim ile unutulmaz bir sürüş yaşayacaksınız.
Şimdiye kadar yaratılmış en heyecan verici açık dünyalardan birinde ABD'yi keşfederek Amerikan motor sporları sahnesine çıkın. Aralarından seçim yapabileceğiniz çok çeşitli araçlarla, çok çeşitli disiplinlerde becerilerinizi test ederken ABD'nin dört bir yanında yarışmanın heyecanını ve coşkusunu yaşayın. Çevrim içi olarak yedi kişiye kadar arkadaşlarınızla oynayın.