Ücretsiz Deneme ile oyunu 5 saatliğine ücretsiz oynamanın tadını çıkarın! Ücretsiz Deneme sürecinde açtığınız tüm içerikler kaydedilecek ve oyunu almaya karar vermeniz durumunda bunlara erişebileceksiniz. YENİ: The Crew Motorfest'e sahipseniz Friend Pass ile 5 saatlik Ücretsiz Deneme süresine takılmadan 3 arkadaşınızı oyunu ücretsiz oynamaya davet edebilirsiniz!
Motorfest, Dünya'daki en nefes kesici yerlerden biri olan Hawaii'de geçiyor. Düzenli olarak yeni konumlar eklenerek sürekli gelişen ve muazzam bir çevre çeşitliliği sunan bir oyun alanına seyahat edin. Capcanlı Honolulu şehrinde son sürat sokak yarışlarında yer alın, bir yanardağın külle kaplı eteklerinde engebeli arazi becerilerinizi teste tabi tutun ya da mükemmel dönüşlerinizle pistlerdeki virajların hâkimi olun.