The Crew Motorfest Gold Edition
Gold Edition (2024); Chase Squad deneyimini ve 7'si özel Chase Squad aracı olup 13'ü aylık olarak eklenecek olan, koleksiyonunuza ekleyebileceğiniz 20 ilave araç barındıran Year 2 Pass'i içerir.
Motorfest'e hoş geldiniz! Yıl boyunca sürecek bu festival, araba kültürünün sunabileceği en iyi deneyimlerin keyfini sürmenizi sağlayacak.