İpleri elinize alın, maharetlerinizi konuşturun ve ipi önde göğüsleyin! Yeni özel PvE oynanışı ve toplam 20 ek araçla The Crew Motorfest yolculuğunuza renk katın.
The Chase Squad Deneyimi: Yepyeni özel oyun listesi ve yeni açık dünya mücadeleleriyle rakiplerinizi geride bırakın. Tüm rakiplerinizi durdurun ve 7 özel Chase Squad aracını açın: Benzersiz özelleştirmeleriyle 6 araba ve 1 helikopter. Çakarlı farlar, araç altı aydınlatmalar, özel boya... Motorfest fedailerinin arasına katılmak için gereken her şeyi edinin.
Aylık gelecek toplam 13 yeni araç: 2. Yıl çıkışı iki araç, sonraki her ay bir yeni araç sizin. Maserati MC20 Cielo (2023) ve Nissan Skyline GT-R (R32) (1989) gibi seçkin araçların direksiyonlarına geçmeye hazır olun.